Många pris, sunkig tjej och tappad sko

Har det bra här i Skyrup, eller känner mig fruktansvärt sunkig, oglammig och lite sliten efter att ha groomat mina hästar själv i extremt dammiga förhållanden, inte duschat på tre dagar och dessutom sovit lite ryckigt på nätterna. DOCK så har hästarna gått jättebra och jag trivs fantastiskt fint här på tävlingsbanorna, har varit placerad i alla starter utom i kvällens sista då jag råkade få ett töntigt nedslag med Beasley G i 140. Både Digital och Dockan hoppade grymt i ett rätt knixigt GP kval, en rejäl 150 med nästan 20 st uteslutna, båda placerade och kvalade till final. ( får dock tyvärr bara rida en häst där) 
Var på förhand lite osäker på mina topphästars form, de har arbetats väldigt lätt sedan Bratislava, blivit genomgångna av vår fenomenala equiterapeut och mest jobbats på marken och hoppat lite småhinder mest i gymnastiskt syfte, båda har kännts jättefina men det är alltid lite svårbedömt när man varit ifrån tävlandet några veckor. Att de med så lätta förberedelser kan springa in på arenan och hoppa svår klass på ett så enkelt sätt som de gör visar hur mycket vuxnare de blivit under året, är så glad och stolt över mina stjärnor så ni anar inte 
Även Caprinja har gjort sitt jobb lysande efter lite tävlingsuppehåll, felfri och placerad i 130 igår, felfri och placerad i 135 idag. Grym helg hittills helt enkelt.
I morgon är det final i helgens VW Grand Prix, tror att jag rider Dockan där och de andra tre i 140 innan dess :) natti natti :) 
 
Dockan ställde till kaos idag genom att trampa av sig en sko precis innan hon skulle in på banan, tur jag hade grymma killar som Daniel Svensson och George Doria till att hjälpa mig :) 
 
 
 
Fina Digital har fått mycket beröm för sin runda idag :) foto Haide Westring