Gott nytt år

2013 blir ett svårslaget år och jag vill nog påstå att jag aldrig någonsin varit lyckligare än vad jag är just nu. Har precis tittat på när min vackra SM vinnare tränade i ridhuset fräschare och finare än någonsin, bara en sån sak gör mig så glad att jag nästan får dåligt samvete över hur bra jag har det på alla fronter.
Nu ska jag ta ett glas vin och försöka greppa hur mycket jag fått betalt för i år och hur mycket jag har att se fram emot framöver. Ikväll kanske vi åker till Ola och Jennie en sväng och poppar raketer och skålar, blir nog en lugn kväll i övrigt. 
Tack alla hästägare, vänner, sponsorer och medhjälpare för i år, ett extra stort tack till mamma och pappa för allt ni gjort för mig. Säger det inte ofta nog men ni är helt otroliga och ju äldre jag blir ju mer förstår jag det. 
Gott nytt 2014! :)