Hemma från Sunne

Sunnes framhoppningsunderlag blev nerbrottat av Sunnes gulliga funktionärer, är imponerad över hur de lyckades vinna över den leran och förvandla den till en sandbana som var fullt ridbar på bara en natt. Stor eloge till dom. Förtydligar att jag absolut tycker otroligt mycket om att tävla i Sunne, funktionärerna, hindren, banorna och miljön är det få tävlingsplatser som slår än idag. Gräsbanan blev mycket bättre under fredagen och med lite tur med vädret så funkar det alldeles utmärkt.
Åkte idag hem efter eftermiddagens 140klass där Caprinja hoppade felfritt och kom tvåa, har massor att göra hemma och har nu suttit med fakturering och räkningar så jag är alldeles snurrig. Om det inte regnar i morgon så tar jag med mig ett par hästar och åker till Jump Club och hoppar lite, har ju ganska nära till Enköping och det vore bra för Dockan att ha hoppat någon runda till innan Falsterbo. 
Nu ska jag skynda mig att sova :)
 
Caprinja i Sunne, placerad 8:a i 130 och 2:a i 140 (sto 8år e.Cardento)