Feb. 26, 2013

Låååång och stressig dag, precis klar med det jag absolut måste hinna, har egentligen en hel massa kvar som jag borde göra men det får vänta tills i morgon, det gör på nåt skumt sätt ont i bröstet när jag andas och jag är helt slut. Brukar bli bättre av att stänga ner allt och gå till sängen, kanske sätta på MTV och titta på ett hjärndött avsnitt av Geordie Shore, finner det underhållande och fascinerande att titta på människor som lever ett liv i totala motsatsen till mitt, dessutom roas jag av deras dialekt.
I morgon ska jag göra månadens ekonomiarbete, hålla träning och rida, tvätta och packa inför helgen. På em kommer Arnold, vi har inte hunnit ses på flera veckor så det ser jag fram emot mitt i all stress och press :) Natti! :)



Daisy och Alicia på båten mellan Moss och Horten i Norge :)