Utomhusdebut bland stjärnorna

Har sedan mitt senaste inlägg ibland världsryttare ridit nästan alla hästarna 2 gånger på en av Zangersheides största banor där de hade ställt upp en fullskalig hinderpark till fritt förfogande. ;) Fick hjälp av Pether Markne när jag hoppade och hästarna var duktiga och helt otittiga på vattenhindren. Jag fick dessutom lite att jobba på vad det gäller att få hästarna rundare och mer lösgjorda överlag så nu är jag trimsugen upp till öronen inför i morgon. Har avslutat kvällen med att totalt stelna ihop eftersom hela tävlingsplatsen varit utan el. Från 10 timmar non stop på hästryggen till att sitta still i helspänn och huttra i en svinkall lastbil några timmar är väl inte optimalt, nu har det dock ordnat upp sig med värmen. Jag och mamma har ätit våra första belgiska pannkakor, pommes med majo och brootje hamburger, typ jättegott och fantastiskt onyttigt. I morgon ska jag markarbeta, veterinärbesikta och kolla wi-fi möjligheter. Hoppas ni har en härlig påsk allihopa! :)