Magiska dagar och ytterligare en SM-medalj

Hemma igen efter några lyxiga dagar i Stockholm, vi lyckades tyvärr inte vinna guldet i lagallsvenskan utan fick åka hem med en bronsmedalj. Att ta hem ett brons i lag-SM är ju såhär i efterhand inte allt för illa det heller även om jag är född med lite för mycket vinnarinstinkt för att vara helt nöjd. Stannade kvar för att se kvällsföreställningen igår, det är så motiverande att titta på när riktiga världsryttare rider. Tittade också på världscupen i fyrspannskörning vilket var riktigt häftigt att se på plats, jag har tidigare bara sett det på TV. Jag hade gärna stannat och sett Top Ten finalen idag också men har ju en flock hästar att träna hemma så vi körde hem sent igår kväll.
Har verkligen haft några magiska dagar och det känns som att jag varit på semester, det är ju inte direkt varje dag jag får ha galaklänning eller promenera runt som turist i ett mysigt julpyntat Stockholm. Har dessutom ätit på TGI Friday´s vilket jag velat göra hur länge som helst och jag kan numera åka tunnelbana utan att bli helt förvirrad. :)
Nu är jag uppladdad för att ta tag i vardagen igen. Har redan sett till att smutsen under nagalarna är tillbaka där det hör hemma med lite förmiddagsmockning, nu ska jag bara gå ut och skava upp sittbenen så är allt återställt till det normala på riktigt sen. :)