Kom och häng hos VHTC!

Borde inte skriva här så kort efter dagens runda där jag lägligt, i en av de största arenor jag ridit i, gjorde min livs största tavla och satte hästen till att göra flisor av halva trippelbarren. Hästen är briljant och jag borde egentligen avlivas på studs. Kom som tur är till final och får en chans att åka härifrån utan att vilja tortera mig själv värre än albinon i DaVinci koden. Då ska jag banne mig slå personbästa i att hoppa häst. ;)
Nu i em ska jag befinna mig i VHTC:s monter för att skriva autografer och svara på frågor från alla tusentals som kommer att vilja träffa mig och Arnold där, förväntar mig totalt kaos och kilometerlång kö bara så ni vet ;)



#1 - - Anonym:

Haha, du är för rolig!! Full fokus i finalen och lycka till, du är grym!

#2 - - evie:

Håller med föregående - och lycka till, var grym i finalen! :)

#3 - - Anonym:

Jag håller tummarna för dig och enormt fina Candy i finalen. Både du och superhästen kommer att gå långt! Jag tror på Er!

#4 - - silverbjälke:

En riktigt bra runda (7åring Göteborg) faktiskt så bra riden att den blev värd att gratta för :) sköt, på gång igen. där satte du den.

#5 - - Alva:

Du är grym Elin! Brukar se dig på tävlingar efter som att våran häst Carter brukar vara med på samma tävlingar! Och måste säga att du är bäst!👏👍 Grattis till vinnsten!🎊🎉